Trav, baka och en massa mys!

Godmorgon lördag morgon o jag vaknar tidigt haha ja vad ska man säga bara o börja dagen lite smått med kaffe o lite meditation! O trav hihi det är ju lördag!
Idag har jag lovat barnen vi ska baka men måste ner o handla lite först som saknas och även hämta hem skruttan som sov i går när jag hämta grabbarna. Är så tacksam att min äldsta dotter kan hjälpa mig med barnpassning när jag har kväll på praktiken. 
Det skulle vara skönt med en dagtid o kanske halvtid till o börja med så jag ändå kan plugga in ämnena jag behöver för att få behörighet till högskola.
Det ska bli så kul. Ja gser verkligen fram emot MIN framtid hihi 
Finns så många drömmar som jag vill förverkliga o några har redan hänt.
Det känns så underbart härligt att leva! Skulle önska alla fick ha den här känslan, i alla fall minst en gång i sitt liv!
Nej dags o sparka igång dagen lite med travkoll! 
Ha en fin dag och gör något du blir glad av!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0