Tidig morgon.

Godmorgon vakna innan klockan av en konstig dröm. Så nu sitter man här och njuter av kaffe medans resten av familjen sover. Vet inte om det är fullmånen som ställt till det för mig.
Idag blir det jobb heldag, ska bli skönt. Fick jättebra respons igår och ena tjejen började planera vad hon ville vi ska göra hihi sånt känns jätteskönt.
Det är lite lugnare nu på helgerna så då kan man passa på och göra sånt man inte hinner annars.
Jag trivs verkligen med att arbeta med människor och det är ett jobb som verkligen passar mig, förutom arbetstiderna då haha men skönt jag har mina stora barn som ställer upp så jag kan jobba kvällar sent. 
Men ja vi får se hur det blir i framtiden, skulle vilja ha tillgång till nattis så man kan jobba sent och det skulle underlätta massor.
Men men nu är det som det är! 
Men jag saknar mina barn när jag jobbar så här långa pass, men jag föredrar dessa långa före de korta. Måste ju ändå fixa barnvakt. Då kan jag lika gärna jobba heldag o sen färre dagar.
Nej dags för lite meditation och sen sparka igång dagen lite smått.
Ha en fin fortsättning på helgen och gör något du blir glad av!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0