Tacksam.

Oj vilken dag haha MEN jag har ÄNTLIGEN börjat med mitt "stora" arbete i samhällskunskapen... Innan jag kom på vad jag skulle skriva om så höll jag på o bli tokig! MEN nu har jag kommit på vad jag vill skriva om så det här ska bli kul!
Sen har jag ju två arbeten kvar till men de hinner jag göra innan de ska lämnas in så det är skönt.
Idag har jag varit med mellantjejen till tandläkaren på vanlig kontroll, ganska onödigt då vi ska in till speciallisten på torsdag men men nu är det gjort o det va ok så jag är nöjd. Sen hem en sväng o börja söka efter info om mitt projekt, hämta lilla fröken för att landa en stund hos äldsta dottern o sen hätma lilla junior. Hem laga mat o sen slappa en stund innan han skulle ner till träningen o hämta mellantjejen som vari o lekt med en kompis, hämta lotterna till uppesittarkvällen o sen hem o mysa lite med mina små tjejer innan det var dax att hämta hem lilla junior från träningen sen hem igen o kika på adventskalendern, låta barnen öppna sina kalendrar o sen fixa minstingen för natten o läsa i hennes adventsbok. Jag är så glad o tacksam för att jag valde att köpa en adventskalender från Pixie till henne. 
Bokat in lite mer jobb och mailat in den första biten till läraren som han skulle gå igenom till i morgon haha kommer nog få ganska mycket bakläxa MEN ja den kommer bli helt klart godkänd sen när det är klart!
Så NU tänker jag landa i soffan o bara njuta av lite te o någon serie eller film på tv!
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0