Summera året som varit.

Godmorgon idag ville kroppen ha lite mer sömn och det var så skönt att låta kroppen vakna utan klocka. Så nu myser tjejerna i soffan medans jag njuter av kaffe så jag vaknar ordentligt. 
Sista dagen på nya året och dags för lite planering inför det nya året. Vet ju en del som ska hända första halvåret men sen är det så många olika saker som står på spel vad som ska hända eller inte. Men en sak i taget och jag vet att allt jag planerat kommer inträffa på ett eller annat sätt. 
Men först ska jag fixa mat och en massa gott så vi kan njuta av allt. Fixade ju bingolotter i går med så det ska vi göra med ikväll. 
Men nu lite mer kaffe o meditation innan jag sparkar igång dagen lite smått.
Ha en fin dag OCH ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR! 
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0