Stressfri dag.

Godmorgon vaknar tidigt och hade ingen lust att gå upp så "trotssov" lite till strax efter 6 haha då kröp det i kroppen så det va bara gå upp och se glad ut. Så får väl ta en kopp kaffe o lite meditation som vanligt så jag piggnar till även i huvudet. Kroppen är klarvaken men huvudet nja inte direkt haha men den kommer nog bli det med.
Middagen igår var verkligen super åt en massa och jag vet inte när jag åt en tre-rätters middag sist haha men det va så fruktansvärt gott så det va inga problem och vi pratade en massa medans vi åt också. Så det lär jag göra om fler gånger. 
Och vi fick veta lite vad fortsättningskursen kommer handla om och det låter riktigt spännande och jag ser verkligen fram emot det.
Slog in de sista julklapparna igår kväll så jag är väldigt nöjd och det känns väldigt skönt att allt är klart också. Dottern var så gullig så hon rullade köttbullarna igår så de är färdiga och ligger i hennes frys och bara väntar på att få komma fram till lilla julbordet imorgon samt stora julbordet på julafton.
Idag ska jag hämta hem lilla junior och det ska bli skönt att få hem han nu när han sovit hos sin bror sen i söndags. Sen imorgon så ska jag hämta båda stora och även lilla dreggelmonstret så de sover här till julafton. Ska även handla det sista imorgon som behövs till julbordet. Idag ska vi göra lite julgodis har jag tänkt mig och jag tror tjejerna kommer gilla det. Haha ja jag vet ju hur fort knäcken tog slut sist jag gjorde den. så får nog göra en dubbel eller trippelsats nu så den räcker några dagar i alla fall.
Nej nu är det dags för påfyllning av kaffe o sen njuta lite mer av den vackra granen.
Ha en fin dag och ta det lugnt, julen kommer ändå! Oavsett om du stressar eller inte. Njut av dagen istället och gör något du blir glad av!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0