Stormig dag!

Wow vilken dag haha fick agera extra hand till avdelningen bredvid medans den personalen jagade en studsmatta som rymt haha jösses vilka äventyr man kan få va med om ibland.
Fick info om att träd låg på vägen ut till mig så det va inte säkert vi skulle kunna ta oss hem, men vi kom hem o träden var borta och låg vid kanten itusågade.
O ström har jag med hihi 
Åh är så glad fick min nya kalender för nästa år som jag vill ha från Tina Rose. En underbar människa som ger så mycket av sig själv! 
Är så glad idag egentligen utan anledning... En underbar känsla!
Märks det blåser ute då blir det lite råkallt inne så jag ska nog krypa ner under täcket o läsa lite. 
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0