Snart klar!

Vart godkänd på den muntliga redovisningen! Sååå skönt haha o har äntligen fått iväg ett arbete av två till läraren i grannkommunen. Bara ett kvar o sen min uppsats i samhällskunskap som är kvar sen är jag i hamn o färdig! Haha helt sjukt egentligen, MEN jag visade alla de där som aldrig trott jag skulle klara det! Men vänta det finns ju mer haha ska ju inte stanna kvar här utan fortsätta! Så se upp för nu är jag på gång.
Sen hade vi sista kursen ikväll, men blir fortsättning till våren o ja jag har bestämt mig för att fortsätta!
Jag har lärt mig en hel del på den kursen och jag ser faktiskt fram emot nästa. 
Först två pass kvar på praktiken sen blir det avslutning nästa vecka på alla kurser. 
Sen jullov haha för första gången har jag inte planerat hela ledigheten utan bestämt att vi kommer ta dagen lite som den kommer förutom vissa dagar som redan är inbokade på jobb.
Men nu blir det lite soffhäng o slappa lite innan jag avslutar denna dag.
Sov så gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0