Sista skoldagen för barnen!

Godmorgon fredag och sista dagen i skolan för barnen innan jullovet. Så härligt! Inga klockor förutom när jag ska jobba men bara få vakna av sig själv och bara vara. SÅ underbart.
Fick iväg min uppsats igår men fick tillbaka den och göra om haha mitt program kunde inte göra fotnoter men en snäll o gullig kurskamrat hjälpte mig så jag kunde få till det. Så nu väntar jag på besked att den ska vara godkänd.
Och jag vet inte vad som är värst att vänta eller gå och hoppas.
Men vet ju nu hur jag ska fixa såna där fotnoter så nästa termin så kommer kurserna gå superlätt.
Idag blir det lite handling sen bara mysa en massa. Och njuta av våran ledighet! 
Ska passa på o måla och läsa nu under lovet har jag tänkt mig och bara njuta av all ledig tid! Men väntar ju på besked om jag kom in på kurserna till våren med. Haha detta eviga väntande.
Nej dags o ta lite mer kaffe o göra en meditation så jag vaknar ordentligt hihi
Ha en fin dag och gör någon glad idag, men glöm inte dig själv!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0