Så glad!

Vilken härlig dag, strålande sol och snö som gnistrar och glada barn som leker i snön. Positiva besked och en massa mys med barn som är sprudlande glada. 
Varit ute och skottat snö i strålande solsken och busat lite med tjejerna på förmiddagen, sen in och myste med lite thé och kex. 
Sen kom beskedet jag väntat på och jag vart glad! Jag kom in på alla fyra kurserna jag sökt! Så nu är det bara CSN beskedet jag inväntar haha alltid är det något. Men det kommer det med. 
Har varit iväg med barnen då jag ska jobba heldag i morgon och börjar tidig morgon, inte så kul att lämna de redan nu ikväll men de kan gott få sova lite imorgon istället för att jag ska väcka de tidigt o sen köra iväg med de.
Så nu ikväll blir det en lugn kväll men thé koppen framför tvn och mysa hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0