Överraskningar!

Så härligt! Hade tagit fel på tiden och slutade en timme tidigare än jag trodde jag skulle hihi kändes ganska lyxigt!
Men otroligt skönt.
Så fick mess att en liten tjej sakna mamma o ville följa med hem så vart en glad nyhet till hihi så nu när vi myst lite och hon ligger o gosar i sängen och är mellan vaken o sömn så mumlar hon "mmmm mamma så skönt o va hemma med dig" Då smälter mitt mamma hjärta. Hon är så go min lilla mirakeltjej. Vet precis när man behöver lite uppmuntrande ord.
Vet ni idag känns det som mitt liv verkligen leker, jag har en så sprudlande känsla i bröstet och allt bara flyter på. Eller nja egentligen inte men det är inget som bekymrar mig haha allt känns så enkelt och uppenbart och ja jag känner mig väldigt lycklig och jag vet att allt kommer bli precis så bra som jag önskar hihi
Men nu ska jag snart krypa ner bredvid mitt lilla hjärta igen och sen imorgon så kommer min mellantjej hem och sonen får jag kanske ge en kram när han kommer hem sen på torsdag haha eller inte.... Konstigt att mamma är så pinsam numera hihi 
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0