Nya utmaningar.

Godmorgon ny dag med nya utmaningar. Idag blir det att skriva uppsats och sen skicka in den.
Väntar med spänning på antagningsbeskedet som ska komma så man vet om man kommer in på de kurser jag sökt till våren. Behöver ju söka CSN snart så man kan få besked därifrån med.
Men det kommer det med. 
Just idag känner jag mig lätt och otroligt glad för att jag har avklarat en bit på min resa till mitt slutmål, det känns så otroligt skönt att veta att man är på väg och att vissa delmål är klara!
Dags att sparka igång dagen lite smått så en kopp kaffe till o lite meditation får det bli så jag piggnar till hihi
Ha en fin dag och ge någon en kram idag, men glöm inte dig själv!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0