Ny vecka, nya möjligheter!

Godmorgon ny vecka med nya möjligheter. tog lite sovmorgon idag och det var skönt och ja jag behövde nog det. Då går vi mot de sista dagarna i december och de sista dagarna på 2015. Jag är väldigt nöjd med vad jag har gjort och vad som hänt mig och barnen under 2015 och jag ser fram emot 2016 med spänning och glädje.
Men tänk vad en liten negativ kommentar kan sänka ditt goda humör rejält! Jag vet att jag har många negativa runt mig som kan påverka och jag försöker verkligen att inte bli påverkad men det är svårt ibland. Verkligen svårt ibland! Men ja jag ska förändra så att de som är närmast mig känner mer glädje och inte är så negativa. 
Men även en positiv kommentar kan påverka ditt humör enormt, är man på lite dåligt humör och får en glad och positiv kommentar så blir man på bättre humör ganska fort!
Idag får det bli en dag med lite meditationer och snöskottning hihi sen köra iväg lilla junior till storebror så de kan hålla på med sina datorer. 
Dags att fylla på lite kaffe medans man planerar dagen lite hihi
Ha en fin dag och gör någon glad idag, men glöm inte bort dig själv!
PUSS o KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0