Ny månad.

Godmorgon ny månad idag o nedräkningen har börjat till julafton. Barnen är förvåntansfulla, min minsta tala om för mig igår att jag måste hjälpa tomten o köpa lite julklappar för annars hinner han inte hihi Ja vad ska man säga. Hon var väldigt envis att jag måste köpa julklappar till henne NU annars får hon inga... Törs man tala om att ullaredsväskan som står i vardagsrummet är full med paket haha det är nog tur hon inte vet om det än.
Men bara komma på den tanken lilla skruttan haha ibland undrar jag verkligen vad som rör sig i hennes huvud.
Men idag ska jag ta tag i mina studier och fixa massor innan jag ska med mellantjejen till tandläkaren. Bara en vanlig kontroll här i byn så det går fort.
Undrar vilket ämne jag ska välja som projekt... Haha det kommer nog bli bra när det är klart!
Nu lite mer kaffe o meditation så jag vaknar ordentligt!
Ha en fin dag och gör någor du blir glad av idag!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0