Nöjd med dagen!

Söndag kväll o det är dags att reflektera över veckan o börja planera lite för veckan som är på ingång! Denna helg har jag verkligen varit effektiv, bakat en massa så det finns nu till jul o sen hunnit fixat undan monstertvätten haha 
Igår bakade jag tre sorters kakor, lussekatter o lingonkaka, Idag vart det chokladrutor, halva var en klassiks med kokos o den andra barnvariant hihi med minimarshmellow. Nogatkakor o pepparkakor! Så nu är jag helt nöjd med min helg. 
Sista veckan med praktiken, sen är det slut... Känns lite vemodigt MEN jag har så mycket att se fram emot i mitt liv. Jag har fått några underbar nya vänner och jag har haft väldigt roligt under den här tiden.
Tycker jag har förtjänat en kväll i soffan med en film (även om jag sett den tidigare så kommer jag titta igen). 
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0