Nedräkning.

Haft en bra dag i dag men den gick fort. Pang bom så var klockan tre haha har hunnit vara med på julmarknad på praktiken. Vi har börjat gå igenom mina papper som ska vara till skolan. 
Tre pass kvar sen slut. Känns lite overkligt att räkna ner o inse att mitt mål är färdigt snart!
Ja även om målet ändrats lite så är det ändå det första målet jag hade att bli färdig uska (undersköterska). Och det är snart färdigt hihi
Det känns ganska skönt. Tänker fira det på något sätt men vet ej riktigt än hur! 
Men vi kommer nog på nått!
Har börjat med mitt muntliga arbete som ska reddovisas på onsdag. Haha varför ska jag alltid ta så komplicerade ämnen för? Jo för jag vill ju så klart ha utmaningar här i livet..... MEN ärligt talat hur tänkte jag i detta???? Men det ordnar sig nog men har praktik kväll imorgon o skruttan är hemma på fm så ja på nått sätt ska jag väl kunna klämma in pluggandet.
Men nu blir det en kopp te o lite slapp framför tvn en stund.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0