Måndag morgon.

Godmorgon ny vecka med nya utmaningar. Idag blir det en tripp till grannkommun med mellantjejen sen ikväll blir det utgång med tjejerna från min kurs i insiktsmeditation. Ska bli så kul och den ena tjejen slutar nu medans vi andra tre fortsätter med kurs 2. Ser fram emot den med spänning. 
Ja hela våren ser jag fram emot med spänning. Det är så mycket som kommer hända och jag tycker verkligen det ska bli spännande. 
Har hänt mycket under mitt liv de sista 1,5 åren, många människor som försvunnit och många andra som kommit till och ibland undrar jag vad som hände och i vissa fall vet jag vad som hände. Jag accepterar inte att andra bara ska kliva på mig och använda mig hur som helst o bara när det passar de! Nej då får de människorna gå ut ur mitt liv och det har kännts väldigt skönt. Men sen kan man bli lite full i skratt när man blir borttagen från en vänlista på fb men man vet att den personen går in via andra för att kolla vad man skriver eller går in här o läser. MEN vet ni det bjuder jag på för jag är lycklig och mår kanonbra sen jag släppte alla negativa relationer och människor.
Jag försöker sprida lite positiv energi i vår värld och jag hoppas att någon en dag ska säga att jag inspirerat de. Jag vet vilka som inspirerat mig och det kommer jag att alltid vara tacksam för att jag har/ haft de människorna i mitt liv. 
Jag vet att nästa år kommer många olika saker hända och ja jag ser fram emot de alla med spänning. Men nu blir det lite mer kaffe o meditation innan jag sparkar igång dagen lite smått.
Ha en fin dag och ska du säga något om någon annan, tänk då på dessa saker: Är det sant? Har du sett eller hört det? Skadar det någon? I såna fall var tyst! Eller skulle du tycka det var roligt om någon annan sa såna saker om dig? Nej antar du inte skulle det! Ord kan såra och göra stor skada i en människas liv, så var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0