Lucia och tredje advent!

Godmorgon fick lite sovmorgon idag sååå härligt. Lucia idag och tredje advent. Minusgrader ute och frosten ligger som ett vitt täcke över marken så fint. Idag ska jag hämta hem mina "tomtar" hihi hade såna stog utanför entren förra året med så jag ville ha likadana i år och igår fick jag ett sms att de var klara! Nu är det bara snön jag väntar på som ska komma hihi Sen kan vi börja fira jul och fixa med alla tomtar o grejor som ska fram här inne! Men tänkte det hinner vi ta nästa helg. 
Idag ska vi bara mysa och njuta av dagen och jag ska hinna skriva en uppsats som ska skickas in med haha men det har jag tid med.
Sen skriva ihop en liten berättelse hur praktiken varit och maila in till läraren.
Men först lite kaffe och mysfrukost med barnen och tända tredje ljuset.
Ha en fin luciadag och tredje advent! Njut av dagen och gör någon glad idag, men glöm inte dig själv!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0