Ledig men vaken.

Godmorgon inte kan man sova när man får, men jag får njuta av lite kaffe o meditation medans resten av familjen sover. 
Idag ska det pyntas lite och granen ska upp hade vi tänkt oss. Småtjejerna har fått i uppdrag att dekorera den så det ska bli intressant o se resultatet sen hihi
Men först tror jag vi kör en repris på gårdagen o fixar lite mysfrukost. 
Ska även ta in lite ved med idag så jag kan få njuta av värme i huset. Nästa hus jag flyttar till ska ha en annan uppvärmning än vedeldning! Men kan tänka mig en kamin så man kan elda lite för mysfaktorn. Ska börja leta lite mer efter nyår nu har jag tänkt och sen se vad vi kan hitta. Är mer o mer inne på hus hela tiden nu och jag tror barnen skulle gilla det mer än en lägenhet. Får se vad vi kan hitta.
Tycker framtiden ser ljusare och ljusare ut för mig o barnen. Ska bli spännande att se allt som det innebär.
Nej nu börjar det bli dax för påfyllning av kaffe, och sen njuta lite mer av dagen.
Ha en fin dag och gör någon glad idag, men glöm inte dig själv!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0