Kallt.

Oj vilken dag. Fick uppleva en underbar soluppgång på vägen till jobbet medans fullmånen lyste mig i ryggen. En lugn dag på jobbet och en bra dag med lugna boende. 
Lilla skruttan som skulle följa med storasyster på kalas vart nervös och orolig så hon kräktes och de fick vända och åka hem igen. Stackare men sen har hon lekt och ätit en massa och inga mer kräkningar. 
Hade kunnat jobba i morgon med men valde att ge bort det passet o även måndagen då jag kände jag ville umgås med barnen istället. 
Hade en kåk som va jättekall när vi kom hem så det va bara o tända en brasa och se glad ut.... Jaja men vad ska man göra? Ska bli så skönt att flytta och få en annan uppvärmning. Kan tänka mig en öppen spis sen som mysfaktor och kanske bergvärme som uppvämning. Ja det vore toppen helt enkelt. 
Men vad fort vädret vart kallare. I morse var det 2 minusgrader och när jag skulle åka från jobbet så var det 6 minus o nu törs jag knappt titta på ute termometern haha lär väl frysa fast då hihi 
Men det ska ju komma snö i natt o imorgon så vi får väl se hur vädret blir sen.
Lär ta lång tid innan jag får upp värmen i kåken o lagom när jag fått det ja då ska jag jobba igen! Men men 
Nej nu blir det lite tv o försöka få upp värmen hihi
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0