Kall morgon

Godmorgon trodde jag skulle vara tröttare då jag vaknat flera gånger i natt men nope känner mig ganska pigg men det lär bli en låååång dag hihi då jag slutar sent i kväll. Jobb för hela slanten idag och det är kallt ute -12 visade den på i morse, men jag hoppas den blir lite varmare under dagen för så här kallt är det inget roligt då vill man bara kura ihop sig inne.
Satt och tittade lite på schemat igår och det såg inte så farligt ut så det ska jag nog klara!
Ska bli riktigt roligt att få sätta tänderna i alla nya utmaningar.
Visst det kommer bli tufft men ja det ska jag nog fixa.
Böckerna var inte så farligt dyra heller så ja jag ska även kolla om de finns begagnade att få tag i.
Finns så många nya möjligheter som öppnar sig för mig nu när jag har detta framför mig! Jag är så tacksam och glad.
Men nu blir det att fixa i orning lite innan jag ska iväg.
Ha en fin dag och ska du gå ut så klä på dig ordentligt så du inte fryser.
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0