JULLOV!

Tror det är på väg att vända för lilla fröken nu hon har ätit lite såååå skönt. Det är så svårt att e när barnen är sjuka o särkilt när de inte vill äta, men nu vänder det och hon äter även om det inte är mycket så lite i taget. 
Uppsatsen är inskickad men jag vet inte om den är godkänd haha jag tror den vart det MEN jag är ju som jag är och vill verkligen veta! Men jaja det får väl tiden utvisa.
NU kan jag officiellt utropa JULLOV! Haha både för mig o barnen så härligt.
Känns skönt när allt bara flyter på och jag är väldigt glad och nöjd just nu.
Fredag kväll, lite mys i soffan väntar. Kan ju inte bli bättre hihi
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0