Inväntar besked.

Godmorgon fick lite sovmorgon så här dan före hihi resten av familjen sover så jag passar på o njuter lite innan de vaknar. Ska iväg o handla lite med äldsta sen och sen hem och förbereda allt. Så jag har längtat efter denna dag då alla i min familj är samlade. Så härligt att få rå om alla barnen o även lilla dreggelmonstret.
Åh vad jag väntar på beskedet från viadidakt om jag kom in på kurserna jag sökt till våren. Vill så gärna ha det beskedet så jag kan planera lite och bestämma hur jag ska göra under våren. 
Men oavsett så vet jag att jag kommer dit jag ska men det finns två vägar dit så vi får se vilken väg det blir.
Men nu tänker jag njuta av en massa god mat och trevligt sällskap i dagarna två, sen far dottern o barnbarnet hem igen medans sonen blir kvar några dagar till.
Haft många konstiga drömmar i två nätter nu men ja det klarnar nog snart det med.... Men man blir lite fundersam och funderar på vad de kan betyda hihi
Nej nu blir det lite mer kaffe så jag piggnar till lite.
Ha en fin dag och ni som ska ut i trafiken o köra, var försiktiga! Var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0