Helt underbar dag.

Yeahhh äntligen färdig uska, så härligt! O ärligt talat så räcker jag ut tungan till alla som trodde jag skulle misslyckas! Haha det är en så härlig känsla att veta att nu är jag färdig och kan jobba på så många olika ställen. Men jag ska fortsätta läsa in kärnämnena så jag kan söka högskola sen och det är en fantastisk känsla och jag vet att jag kommer klara det med!
Och underbara vänner har jag fått på köpet nu och det känns så underbart härligt. 
Ska upp till kontoret imorgon där jag hade praktik och prata med de om att ställa upp sig som vikarie, håller tummarna att de vill ha mig där hihi Jag trivdes bra där så jag hoppas.
Men nu får det bli en slöarkväll framför tv med en kopp te.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0