Gnäll-tant.

Haft en toppenkväll på jobbet och det känns som man aldrig varit borta hihi så skönt. Men jag vart lite förundrad, har fått två dagar i januari för en tjej men de var bortplockade.... Konstigt. Få fråga henne nästa gång jag jobbar vad som hänt. Men jag vet det har varit en del tjafs i arbetsgruppen, och det är så tråkigt. En personal slutar nu till nyår och ska vara ledig för att prova på ett annat jobb ett tag. Men vissa som jobbar skulle behöva byta arbetsplats ett tag för att få lite distans. Sen var det en sak till som jag reagerade på och jag tror de kommer få problem till sommaren. Vet att det brukar vara två eller tre olika vikarier, förutom mig, som jobbar men denna månad är det en... Undrar om ena killen har slutat eller vad som hänt....
Men ja det lär märkas till sommaren. Jag har tänkt jag ska prata med stället jag hade min sista praktik på om jag kan vara vikarie där nu när jag är färdig uska. Vet att de behöver folk....
Men nog om jobb nu!
Men en grej till nu när jag ändå gnäller lite hihi jag blir så ledsen när vuxna människor ska trycka ner barn. Jag förstår inte meningen med det! Fick ett mess förut idag från en bekant som talade om hur illa en pojke blivit av en nära bekant till de. Sånt kan göra mig riktigt arg! 
Hoppas den där vuxna blir biten i rumpan av karma! 
Nej nu ska vi tänka på något trevligt istället! Nyårsafton! Vad gör man en sån dag när man är ledig? Haha ja jag har ingen aning, brukar ju alltid jobba! Men i år ska jag vara ledig! Och jag vet inte riktigt vad vi ska göra! Men något ska vi hitta på. Har ju några dagar till på mig att fundera.
Men nu blir det lite engelsk humor i form av "stand-up".
Sov så gott o dröm sött sen när det blir! Ska ni ut så håll i hatten så ni inte blåser bort!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0