Glädjerus.

Usch idag har det inte varit så bra... Fryser och är öm i kroppen men haha ja så är det väl när man är envis och ska ta in ved helt själv! O ja då jag fixade det men det straffar sig senare haha kanske är dax att börja träna lite hmmmm eller? 
Nej skämt å sido det har varit en bra dag o jo då jag tog in ved helt själv utan problem hihi 
Har även fixat de där bingolotterna till imorgon hmmm jag hade ju tänkt slippa men vad händer då? JO grabbarna vinner nya lotter så då var det ju bara hämta ut nya haha sen hämta jag mitt paket med wrap så det lär bli en sån kväll snart igen. Handlat lite men glömde läsken så det får jag fixa imorgon, annars så är all mat klar till imorgon och även kexen o osten till senare hihi tror resten av familjen kommer bli nöjda!
Vet ni den där sprudlande bubblande glädjekänslan är fortfarande kvar och ja jag älskar det. Livet leker och fyller mig med glädje och en massa kärlek!
Nu fortsätter vi med film kvällen här hemma.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0