Fullt på schemat.

Godmorgon trött men uppe haha idag är man ledig men har ändå fullt på schemat. Först köra ner mellantjejen till skolan o möta upp lilla junior så han får sina gympakläder. Sen lämna skruttan på dagis, vara med mellantjejen i skolan tills vi ska åka till tandläkaren. Sen in dit o kanske handla lite om hon orkar. Hem hämta skrutta o lilla junior innan jag kan börja tänka på någon mat o sen i bästa fall få softa lite i soffan haha
Det är ju dumt att ta det lugn när man e ledig men vissa saker kan man inte skjuta på o idag är det en sådan dag.
Vissa lever sina liv så här jämnt o det skulle nog jag anse blir påfrestande, jag behöver dagar som är lugna med! Får bli en sån dag på lördag då jag bara är hemma o gör tråkiga hushållssysslor haha eller tråkiga? Vi har planerat att baka i helgen så det ser vi fram emot.
Såg ute tempen nu o jag vart en aning chockad! Fasiken nästan 9 + ute o det är ju december! Helt konstigt jag VILL JU HA snö haha ja jag vet men det ska va snö o någon minsugrad nu anser jag men kung Bore kanske har tagit semester o kommer senare? Oavsett så anser jag det ska ligga lite vitt på marken så här års.
Men först lite kaffe o meditation innan jag sparkar igång dagen lite smått!
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0