Fortsatt sjukstuga.

Godmorgon uppe med tuppen idag, lilla fröken vakna i natt men somna om fort men det skär i mitt mamma hjärta när mina barn är sjuka. Man vill verkligen ta bort feber o ev sånt som gör ont så de slipper. 
Idag får jag vara hemma och pyssla om henne så hon blir fort friskt och kan busa o mysa som hon brukar.
Ska fixa min uppsats idag som ska skickas in och sen ska alla mina kurser vara färdiga och godkända. En skön känsla!
Och jag ser fram emot mer kurser till våren och sen ansökan till högskolan hihi  Det ska bli spännande.
Men först en ompysslar dag för min lilla sjukling. 
Jag vet att många kan bli irriterade och tycka det är jobbigt när barnen är sjuka, men jag tycker det är lite mysigt att få pyssla om de lite extra och även om mina blir stora så är de sjuka så försöker jag göra något för de. 
Nej nu är det dax o väcka upp de andra som ska till skolan o dixa lite frulle hihi
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0