Fortsatt sjukstuga.

Godmorgon skruttan har sovit lugnt i natt så det kanske är på väg att ge sig... Hoppas! 
Idag ska uppsatsen bli klar och inskickad har jag bestämt mig för, jag har till imorgon på mig men det vore så skönt om den blev klar och inskickad så jag kan släppa det sen.
Ska ha jullov också hihi har tänkt att läsa lite o måla en del nu när jag ska ha lov. Det ska bli så skönt med lite ledighet, även om jag är inbokad på lite jobb så kommer jag ändå va ledig en hel del.
Tre veckors jullov kan va riktigt skönt hihi så man hinner ladda batterierna innan skolan börjar igen.
Men nu blir det lite mer kaffe och väcka upp barnen innan de ska iväg till skolan och jag kan fortsätta pyssla om lilla sjuklingen så hon blir frisk snart.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0