Fina tomtar.

Haft en fin dag med mysfrukost, lite advents o lucia fika. Tagit in ved så det ska räcka till nästa helg, fixat middag som vart riktigt god. Hämtat hem mina tomtar som står så fint ute vid entrén. Gjort klart mina två sista uppgifter till skolan i grannkommun så nu är det bara en sak kvar, inlämnande av papprena från praktiken samt avslutning och sen är jag officiellt undersköterska! 
Men nu är det söndag kväll och dags att reflektera över veckan som varit och allt den innehållit. Mycket bra saker som jag kommer ta med mig in i framtiden.
Några mindre bra men de lämnar jag kvar i det förflutna och struntar i de. Haha många avslut på olika nivåer har det varit och fler lär det bli. En del blir svårare än andra men de är en del i prosessen. 
Nej dags o vila lite så man orkar med morgondagen!
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0