Fina granar.

Helt slut så snart blir det soffan o lite slappning som avslutning på denna dag. 
Min mellantjej har en väldigt stor tandläkarskräck men idag vart jag riktigt stolt även om vi vart osams innan vi kom dit. Fattar inte vart hon fått sin envishet ifrån...... hihi
Hämta de andra två när vi kom hem o sen börja laga mat o plocka ihop smågranarna de ska ha i sina rum. De vart nöjda o även jag! Sen äta lite o kolla hur tjejen skulle må OM hon skulle orka med luciafirandet eller inte... Tyvärr fick vi ställa in det o låta henne somna på soffan men hon vägra alvedon så... Ja vad ska man göra?
Sen kom jag på att lilla junior skulle ju ha med sig nått hembakat imorgon!!! Haha ja vad ska jag säga minnet är bra MEN lite kort just nu... Men vi har fixat det med så nu sover alla barnen o jag ska sätta mig i soffan en stund o bara njuta lite!
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0