Febrig dotter!

Dagen vart inte allt som jag planerade, men jag får försöka hinna göra det ändå. 
Fick samtal på fm att min lilla skrutta hade feber så det va bara avbryta pluggandet o åka och hämta henne. Sen vart det gos och mys tills hon slocknade. Men då var det dags o hämta hem lilla junior och handla lite. Sen har det varit full rulle hela em/ kvällen. Men nu är jag på gång med min uppsats men min lilla sjukling kommer inte riktigt till ro. Men får försöka gå upp lite tidigare och göra klart det som är kvar att göra. Eller be läraren om en dag till.
Får försöka bädda ner henne i soffan i morgon fm så kanske jag kan plugga lite så jag blir klar!
Men jag ska nog sätta mig i soffan en stund innan jag kryper ner bredvid min febriga skrutta. 
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0