Färdig för redovisning!

Godmorgon äntligen klar med mitt arbete.... Så skönt o nu är det bara själva redovisningen kvar.
Njutit av kaffe o bara skrivit en massa så ja jag är väldigt nöjd!
Skola idag och sen hem o göra lite mer arbeten färdiga så de kan bli inskickade. Så man kan släppa det sen och se fram emot lite JULLOV! Haha prata lite om det igår på praktiken att man är faktiskt inte så bortskämd med lov runt jul när man jobbar inom vården så det är skönt både för mig o barnen att jag ska va ledig o få umgås med de en del. Jo då lite jobb har jag inplanerat men det är ändå många dagar lediga!
 SÅ jag tänker njuta massor!
Men nu lite frukost i magen o sen sparka igång dagen lite smått.
Ha en fin dag och gör något du blir glad av!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0