En liten hand i min.

Känner mig helt slut haha lilla skruttan är så mammig när hon får feber o blir sjuk. Så jag har settat i sängen o pluggat lite samt målat lite. Har även gjort samma saker i soffan haha allt medans man haft en liten hand i sin.
Men min uppsats fick jag inte klar idag, men jag har kommit en bra bit på vägen i alla fall.
Åh hittade en ny butik på nätet för oss som är målartokiga. De hade penumerationer så man kunde ladda hem en ny målarbok var 14:e dag. Hmmm undrar om det kan va något för mig? Ladda hem en gratisprovbok därifrån och vart väldigt överraskad, så håller resten av deras prenumerationer samma kvalitet så ja då kan det va värt det!
Men ja jag ska fundera lite till innan jag bestämmer mig. 
Har gått igenom julklapparna idag o kommit underfund med att jag behöver nog shoppa lite till hihi blir nog aldrig klar oavsett när jag börjar handla!
Men nu ska jag krypa ner i soffan o slappa lite innan jag o skruttan tar natter.
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0