Effektiv dag.

Hunnit med en hel del idag och det är skönt för nu har jag fått lite julstämning i alla fall hihi
Har hunnit gjort några satser knäck, dubbelsats skumtomtefugde, kola och mozart kulor (vi kallar de "plopp plopp"). Hämtat hem lilla junior och sen fixa tacos. Busat med ungar och förberett för morgondagen. 
Då ska det bli lite shopping med stora tjejen och sen fixa i ordning för lilla julbordet som ska njutas av och sen blir det uppesittarkväll.
Men jag har ett STOOOORT ilands problem... Jag har så fullt i kylen att skinkan inte får rum haha jo då det kommer den få när jag rensat lite. Men allt julgodis jag gjort idag tar ju plats i alla burkar men tyvärr måste de va i kylen men får plocka om lite i morgon så allt får rum.
Men mina stora barn kommer hem så då ska nog godiset minska lite hihi.
Men nu är jag helt slut så denna dag får nog  avslutas tillbringandes en stund till i soffan innan jag somnar hihi
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0