Att åldras.

Godmorgon och god fortsättning. Hoppas ni alla är nöjda med eran julafton och julfirandet. 
Idag blir det lite jobb och det kändes väldigt ovanligt att va ledig hela dagen igår hihi men det va otroligt skönt. Då fick jag mysa med alla och idag ska jag köra hem dottern o lilla dreggelmonstret. 
Ska kolla vilka dagar jag är uppsatt på jobb hihi såg igår när jag kolla kalenderna att jag hade skrivit upp en dag till i min kalender men den hade jag glömt bort hihi så det är nog bäst att kolla upp alla dagar. Tur jag har köpt en ny kalender så jag kan skriva in alla dagar i den med så inget glöms bort.
Skyller på åldern att jag blivit glömsk haha jag hade en siskussion med dottern i går om att åldras och ärligt talat jag tycker det är lite skönt att bli äldre och att det börjar synas, jag är tacksam att jag får åldras och kan njuta av varje dag. Det är många som inte får chansen att bli äldre och få gråa hår eller rynkor som hör till. Men jag älskar att bli äldre och mina gråa hårstån hihi jo då de har börjat komma nu och jag gillar de.
Men nu blir det massa mys innan dottern ska hem o mina föräldrar ska komma på en fika.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0