Är så tacksam.

VIlken dag, känns så rätt allting och jag blir bara mer o mer säker på allt! Fått så fina ord från min handledare och jag är så supernöjd med min praktik. Det enda tråkiga är att jag kommer sakna alla väldigt mycket. Både personal och de boendena.
Men jag kommer tillbaka. 
Nu ska jag göra klart en uppsats samt skriva ihop något om hur min praktik varit och det ska göras och skickas in i helgen. För på måndag är det avslutning!
Sen ska jag blicka framåt och verkligen njuta av allt jag kommer vara med om hihi
Finns så mycket att upptäcka och göra så ja jag kommer verkligen ha en rolig tid framför mig.
Imorgon ska jag hämta min lilla skrutta som sover hos sin storasyster. Ja utan mina stora barn vet jag inte hur jag hade löst det med denna praktik då det varit många o sena kvällar. Äldsta dottern är en klippa som verkligen ställer upp för mig och sina syskon. 
Nej nu ska jag slappa lite på soffan o kika på om det är något roligt på tvn.
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0