Äntligen GODKÄND!

WOW tänk vad ett litet mail kan göra ens dag! Fick mail i morse om att jag vart godkänd i samhällskunskapen!!! Yeahhh så glad och en stor sten lyftes från mitt bröst. Nu får jag ta lov och se fram emot nya kurser med spänning till våren.
Hade tänkt göra egna "plopp plopp" idag men nja va nog lite sovande i affären haha köpte marsipan istället för mandelmassa. Så får nog göra det i veckan istället. 
Har fixat o donat lite till jul och det blir nog bra till slut. Hoppas jag i alla fall.
Har konstaterat att jag måste ha en förvaring för alla dvdfilmerna jag har haha det är ju inte bara en jag har direkt haha så det blir att fundera lite och sen kolla vad som kan passa.
Men först blir det lite film kväll här med lite gott att äta o dricka.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0