Vågar man??

Godmorgon har varit till bilverkstan o fått domen haha ja vad ska man göra? Bara betala o se glad ut.....
Men jag är ändå glad att det är en sån summa så jag kan betala. Får flörta lite med min far o se om jag kan få låna hans bil under tiden min står på verkstan sen, tror inte det kommer bli några problem men ändå det känns lite jobbigt att vara så beroende av någon annan. Jaja sånt som händer.
Vet ni den där gula saken på himlen är där i dag med, törs man skriva att solen skiner eller kommer det börja regna då? Haha har ju skrivit det några gånger, lagt mig för att sova o sen när jag vaknat så har det regnat.....
Nej jag låter nog bli så den kanske är kvar när jag vaknar hihi
Ska krypa ner o sova lite så jag orkar med att njuta av dagen sen.
Ha en fin dag och ge någon en komplimang idag men glöm inte dig själv!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0