Tyst morgon.

Godmorgon sitter här i mörkret och njuter av kaffe och tystnaden, bäst att passa på innan barnen vaknar hihi sen är det full rulle. Men skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Jag har svårt att tänka mig ett liv utan mina barn. Kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara. 
Idag blir det en tur in till grannkommun för att kolla på surfplattor, jag har bestämt mig för att jag ska ha en. Och nu hade de ett bra erbjudande så då ska jag köpa det. Sen får vi se om det blir något annat med. 
Dagarna går så fort det är fredag redan imorgon och jag ska göra en muntlig redovisning. Ska börja kika lite mer idag hur jag ska lägga upp det och sen göra klart det i morgon.
Har äntligen valt vad jag ska prata om. Haha de som känner mig vet att jag kan bli väldigt osäker när det gäller redovisningar, men den här känns faktiskt bra. 
Nej ta lite mer kaffe innan det är dax att väcka barnen.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0