Tidig morgon.

Godmorgon är nog fasiken vaken före tuppen i dag haha jaja bara börja vänja sig då allvaret börjar lite smått idag med samhällskunskap lektion på fm. Ska bli så spännande att få börja och att vi alla kommer in i rutiner.
jag är så glad och tacksam för beskedet igår både från CSN och jobbet på gruppboendet igår. 
Jag älskar verkligen livet och allt roligt som händer i det. Har så mycket roligt att se fram emot i höst. 
Alla sover här i huset bara jag som är vaken och det är inte så vanligt hihi men det är väldigt skönt att kunna få sitta framför datorn med kaffekoppen och vakna ordentligt helt själv! 
Får se hur vädret är idag om vi kan ge oss ut i skogen och plocka lite blåbär eller inte. Vill det väldigt gärna och vet att barnen längtar med.
Vem vet vi kanske kan få med morfar också ut i skogen hihi
Nej kanske skulle börja dagen lite smått innan jag ska väcka barnen.
Ha en fin dag och glöm inte bort att le, du vet aldrig vems dag du förgyller med ditt leende!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0