Tidig lördagsmorgon.

Godmorgon vakna innan alla o kunde inte somna om haha japp så var det med den sovmorgonen. Men nu sitter jag med kaffe i koppen o skruttan kikar lite på tv medans dimman ligger som ett täcke i hagarna, lite höstlikt men mysigt.
Blir nog en fin dag i dag med och får se om vi kanske ska grilla något idag också.Det är ju så gott. Och barnen gillar det. 
Igår gav jag dottern pyjamasen jag köpte till lilla barnbarnet, gillar att överraska med lite sånt som jag köpt och som jag vet kan behövas.
Men nu längtar jag till Ullared så vi får shoppa loss ordentligt, fick besked att vi kommer åka från våran kommun o inte grannkommun som det var sagt från början. Det är så skönt för då slipper jag köra den biten själv, nu blir det bara från station o hem hit....
Och reparationerna av bilen vart mycket billigare än jag trodde från början så jag är nöjd och glad.
Dottern frågade igår om jag ville följa med till Sparreholm på tisdag, och ja jag funderar men vi får se kanske skulle ta med mellantjejen då och handla lite kläder till henne så hon med har en del nya nu till hösten. Lilla sonen beställde vi kläder till som han valde så han är nöjd.
Ja vi får se jag är lite sugen men som sagt vi ska ju till Ullared snart hihi
Nej dags att mysa ner sig i soffan lite med skruttan innan vi börjar dagen lite smått.
Ha en fin dag och ser du någon utan ett leende, ge de ett av dina!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0