Spänning!

Oj vilken dag :) någon skrämde upp mig i morse om ormar i sängen hmm så var ju tvungen att kolla både en,två o tre gånger så det inte va någon där haha. Vart typ 2 500 kr fattigare när jag hämta bilen och sen myst o busat en massa med barnen och njutit av trav nu ikväll! 
En väldigt bra dag med andra ord! O imorgon blir det en tur och shoppa lite så härligt.
Men först kolla klart travets sista lopp och sen försöka söva lilla skruttan men risken är jag själv kommer somna haha är ganska trött
Haha ja inte vart det 8 rätt men nog vart det 7 ändå o DD fick jag in hihi lite kul! Får se hur det blir på lördag sen om man kan pricka in 7an!
Nej nu blir det lite slapp innan skruttan o jag ska krypa ner o sova!
Ha en fin kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0