Sovmorgon!

Oj vad vi sovit. Godmorgon förresten! Vakna först av alla och då var klockan redan 8:30 hihi inte så dumt, så nu sitter jag med kaffet här o lilla skruttan kikar lite på tv medans vi försöker vakna.
Idag ska vi in till grannkommun och shoppa lite, jag hoppas det jag vill ha finns fortfarande!
Sen blir det hemmafix medans stora junior ska ut o köra lite med snälla morfar. 
Mellantjejen ska iväg på ridläger idag och vara borta några dagar... kommer kännas konstigt men jag tror både hon o jag fixar det.
Nej kanske dax att väcka de andra o fixa lite frukost innan vi ska iväg hihi
Ha en fin dag och le, du vet aldrig vems dag du förgyller!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0