SOL O VARMT!!!!

Vilken härlig dag, myst med lilla barnbarnet och umgåtts lite med dottern. Har även varit ner o handlat mjölk haha undrar hur mycket som går åt på ett år egentligen? O hur mycket största junior dricker... Haha han är som mig mjölk till allt... MEN det är ju såååå gott!
Barnen har även fått nöjet att bada i mormor o morfars pool... Synd bara det inte händer oftare. Men jaja nästa hus jag bor i ska ha egen pool! Och ett fint växthus! Haha har redan sett ett jag vill ha o det va ganska stort!
Skulle behöva ett med en annan uppvärmning då vedeldning inte är det bästa för mina leder! Själva eldningen är ingen fara det är att få in ved som är slitigt för mig o kroppen. Vinterhalvåret går det åt mycket ved.... Ja får se vad vi kan hitta, har en bild i huvudet på hur jag skulle vilja ha det! 
Nej nog om det men vet ni jag tror faktiskt sommaren har kommit nu! Vilken värme och solen skiner så fint mer sånt TACK!
Har en natt kvar på äldreomsorgen, känns både skönt o lite vemodigt! Men som jag sa till min goa kollega i morse så vem vet jag kanske ångrar mig o kommer tillbaka... Men det känns som det skulle vara ett avslutat kapitel just nu! 
Nej slappa lite innan det är dags o köra sista passet!
Ha en fin kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0