Sol o ledigt!

Godmorgon solen skiner och liten skrutta tittar på tv medans jag försöker vakna lite hihi kaffe i koppen o fågelkvitter så ska det nog fixa sig idag med.
Sista dagen innan barnen börjar skolan, ska bli riktigt skönt att få in rutiner igen. Men barnen gillade inte direkt att bli väckta men ja det är nödvändigt för att vända dygnet för de och de kommer uppskatta det när skolan börjar.
Imorgon är lilla skruttan ledig då dagiset är stängt måndag o tisdag, men då får hon o jag hitta på något roligt. Kanske baka något eller ja jag vet inte vi får se då vad vi ska hitta på.
Tror jag ska gå ut o njuta av solen i dag o bara vara hihi låter som en bra ide faktiskt.
Ha en fin dag o glöm inte le, du vet aldrig vems dag du förgyller.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0