Sol o jobb!

Vilken härlig dag! Skola o lite introduktion på fm o jobb på bästa gruppboendet på em/kvällen. Kunde inte bli bättre. Jo förresten solen har lyst så fint hela dagen o värmt mig, så trevligt.
Enda molnet på min himmel idag var nog att tjejen jag skulle köpa boken av hade glömt bort det så hon hade inte tagit med den.. Ja vi får göra ett nytt försök till torsdag igen!
Och imorgon ska jag hämta halsbandet som jag köpt till mellandottern det är så fint och handgjort!
Ska även lämna lite stenar som jag ska ha i en vristlänk. Den kommer bli kanonfin till mig sen.
Nej slappa lite i soffan innan det är dax att sova kanske hihi
Ha en fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0