SOL!

Oj vilken härlig start på veckan. Massor med sol och en massa mys o gos. Haft lille barnbarnet med sin mor här i dag så jag har fått gos massor och min lilla skrutta var ledig från dagis.Men imorgon börjar jag med i skolan så då blir det mindre gos men kanske lika mycket sol. Kan ju alltid hoppas.
Hämta batteriet till min mobil så nu ska väl telefon fungera lite bättre haha höll på att bli galen då den starta om hela tiden! 
Håller på och verkställer mina projekt som är på gång, ska bli lite skönt när det är klart. Tar lite tid men det kommer bli kanonbra när det är klart!
Barnen var nöjda med sin första dag i skolan. Det är så skönt när de har det bra o får må bra, då är jag nöjd och tacksam! 
Men nu börjar jag känna mig en aning trött men ska nog krypa upp i soffan o titta lite på tv innan det är dax för att ta en tur till drömmarnas land. 
Ha en fin kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0