SOL!

Godmorgon solen lyser så fint medans jag försöker vakna med hjälp av kaffe. Idag blir det en lugn hemmadag sååå skönt!
Barnen gillar inte att jag försöker vända dygnet på de haha men de kan ju inte ligga o sova till 9-10 när skolan börjar på måndag. Lillgrabben är det inga problem med värre med mellantjejen haha hon tycker att hon kan gott få sova till halv 8 sen o åka direkt till skolan. Men nej tack det går jag inte med på!
Fy vad orättvist det kan va ibland haha min lilla skrutta har HUR mycket energi som helst men inte vill hon dela med sig den..... Haha tänk om man hade haft samma energi vad bra det hade varit! Jaja få ta med henne ut så hon får rasa av sig lite kanske men först lite mer kaffe hihi
Nej dags att börja dagen lite!
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0