Sista dan denna vecka o jobb.

Dagarna går fort, redan söndag och en ny vecka är i antågande! Ska bli spännande att se vad den veckan kommer innehålla. Lite vet jag ju men ja finns ju ändå massor som kan hända hihi
Just nu laddar jag för jobb och har en önskan att natten kommer bli mycket lugnare än den som var haha inte har man tråkigt på natten inte. Finns massor att göra och igår var det extremt mycket. Är så tacksam för underbara arbetskollegor som alltid ställer upp och hjälper till när det behövs!
Även om de har fullt upp så har jag kris så kommer de o jag är likadan mot de, precis som det ska va på en arbetsplats.
Ska börja kolla vilka böcker jag måste ha till skolan o om jag kan få tag i de begagnade eller om jag måste köpa de nya haha inte är det billigt att studera men det är så himla kul!
Och jag vet att det kommer ge utdelning så småningom. 
Nej nu lite slapp innan jag ska jobba!
Ha en fin kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0