RUTINER!

Godmorgon ny vecka med nya utmaningar! Barnen ska väckas o köras till skolan sen ska jag o lilla skruttan handla lite tror jag haha den konstanta mjölken som alltid (ja nästan i alla fall) är slut! 
Sen får vi se vad vi ska hitta på, har några saker jag verkligen behöver göra men får se om vi hinner det i dag eller inte. Vill ju ha lite tid att måla med! 
Ser ut att kunna bli regn så då passar det ju bra med lite pyssel med lilla fröken. Men allvarligt vart tar åren vägen? Lilla junior ska upp i fyran och mellan tjejen i tvåan! Vad hände liksom? De gick ju på dagis nyss haha ja det kan man ju undra, tur lilla skruttan har några år kvar på dagis.
Vet ni det bästa med denna vecka är nog att jag har en ledig helg att se fram emot hihi det ska bli skönt faktiskt!
Nej dags för lite mer kaffe innan jag börjar väcka upp barnen.
Ha en fin dag o va rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0